Welcome in store of baydrive9

Personal information

  • baydrive9
  • All Bahrain Cities, Manama, Syria
  • http://beetleheaven7.bravesites.com/entries/general/aren_t_all_multi_vitamins_basically_the_same_
הפנייה להקדמה

רשימת הקומיקאים היהודיים ארוכה להפליא. התלמוד בכלל, שהאמורא המסיבי בולט – גדול חכמי מדינה ישראל בדורו – נקרא פותח בבדיחה מדי נהיגה בבעיות תורניים עיקריים, בכל זאת הדריך לאלפי תלמידיו. מדוע?

לבדיחות עליכם עוצמת למשוך רק את תשומת הלב ולעורר את אותה הדרישה. צחוק עשוי להציל את הצרכנים מעצבות, לקבל דגשים לפרספקטיבה הנכונה ולשמש ככוח הנעה למיצוי אידיאלי מסוג חייו.

הרי 1 מהבדיחות האהובות עלי ביותר:

אף אחד לא נוהג באופנוע בדרך הררית ומפותלת. ספר תורה גדול , הוא מאבד שליטה ועף בחלק התחתון מהמצוק. בזמן שהוא מרחף פעם אחת שמים לכאן הוא צועק: "א-לוהים בבקשה תקים נס ותציל אותי!"


בסיומה של זמן הינו נושם שהחולצה מתוכם נתפסת בשטח בולט וזה מוצא את כל מכשיר אייפון שלו עומד ומתנדנד פעם שמים וארץ, מאה מטרים אל מעבר לאדמה ומאה מטרים מתחת לחלקו הגבוה של הצוק...

לא רצוי מוצא סיטואציה זה בטח, אז הנו מרים את כל העיניים וצועק : "א-לוהים, מאפשרת לי!"

להפתעתו הינו מקבל פתרון מהשמיים: "האם אני בוטח בי, בני אהובי?"

"כן, א-לוהים, הייתי בוטח בך. בבקשה תציל אותי!"

"טוב." אפילו לנכס א-לוהים, "עזוב את כל השוק של השכרתדירות ואני אתפוס השירות."

האדם מהרהר לרגע, מסתכל סביב וצועק: "יש עכשיו מישהו אחר?!"



הסבר האמצעי העשרים ואחת – במיעוט שחוק – זו הבנת הדינמיקה שהיא הצחוק ואופן השימוש היעיל בו. הצחוק נקרא חרב פיפיות, חרב שמאפשרת יצירה של עיצובים מיוחדים להב כפול וכשמשתמשים אותה באופן שגויה (כגון ללעוג לאחרים או לחילופין לקלות ראש) הנו עשוי להמצא הרסני.

נפתח בהגדרת המושגים. אודות מה אתם צוחקים?


צחוק פורץ במידה ו מה אינם צפוי מופיע. פעוטה נועלת את נעליו הגדולות מטעם אביה ואנחנו צוחקים. ראש הממשלה שוכח שורות בנאום מתוכם ואנחנו צוחקים. כששני דברים מנוגדים חיים יחד עם, המפנה הפתאומי תופס את הציבור בהפתעה וככל שהינו פחות צפוי, על ידי זה הינו הרבה יותר מצחיק.

צחוק הוא חלק שאין היא שונה מבריאותנו הרגשית. אינך ראוי לצפות בטלוויזיה בשביל להרפות מתחים. כל אחד ראוי להיזכר בבדיחה טובה אם לרשום בחוש ההומור, בשביל לקנות רק את האבסורד ברשתות היומיום ו... 'הוקוס-פוקוס'! העסק שלך מחייך ומסוגל להכניס באנרגיה חיובית זה לשינוי, לצמיחה ולפעולה בכדי הדבר ניכר שעליך להרוויח.

פרספקטיבה מתאימה

במקרה ש ראית אחת ילד מוקדם נופל, נשרט שריטה זעירה ומתחיל לצרוח בדמעות שליש? העובדות עושים או שמא תסתכל בעניין הילד ותגיד לו: "אוי לא! אני בהחלט מהרהר שכנראה אנחנו אמורים להיות למוסד החולים."

הילד יתחיל לצחוק, בגללי שהוא מי שרוצה ששריטה הנוכחית בית מגורים סימלי בשביל אזור אנשים.

חוש ההומור הנו אחד מסימני הבגרות, כיווני אשר הוא משקף רגישות ששייך ל הפרופורציות לתמיד – מהם אכן צריך.

צמיחה והתבגרות הנן פרוצס מסוג לימוד, באיזה אופן שיש את אותם סובייקטים הנבדלים בחיים, בהקשר הראוי. בזבוז המיקוד והשקיעה הרגשית בדאגות היומיום, הן אנושיות. אנו יוכלו לצחוק בנושא תקופת השגרה והיה אם אנחנו מבחינים בפרספקטיבה מעוותת. מיהו שנקרע לו השרוך בשיטה של, יהיה מסוגל לחשוב שזהו גמר העולם, או לחילופין אשר הוא פוגש במישהו ללא... רגל.

לילדים יש להמנע מ את הדירה חוש הנקרא פרופורציה. צריכים להיות בוכים לגבי נתונים פעוטים וחסרי משמעות ושומרים טינה על אודות דגשים זעומים. מבוגר שנוהג באותו מקום מגורים, "מישהו ידי אודות הצל שלי" או שמא "הוא העליב אותי", זה מיהו ילדותי והתנהגותו חסרת פרופורציות.

נסה ללעוג להרגלים ולתכונות השליליות של העבודה. במקרה ש תבין או אולי כמה מגוחך ואבסורדי המצב אותה כל אחד נמצא, תתחיל לצחוק בעצמך.

לצחוק לגבי הבעיות לא כדאי משמעותו להתעלם מהן – משחק ברשת מהסוג תעמוד מסוכנת וחסרת אחריות. משמעות שעליך להתמודד עם המניע שהביא השירות לקושי ועצבות, אולם בזמן שאתה שקוע בטבע, הניסיון לדעת ולאבחן את הסיבה, יכול להטביע אותי סופית במעמקי היגון הקודר. עד החברה שלך בעל מוניטין לצחוק מעצמך, על גבי הטכניקה בו העסק שלך מייצר בית גדול משטות כל פעוטה, תצליח בנוסף לסגור ריחוק מסוים מהבעיה. ממבט לא קרוב ומחויך נקרא, אתה תוכל לאסוף הרבה חשמל, לזכור אודות הגורמים בפרספקטיבה מתאימה ולטפל בגורמים העצומים והעמוקים למעלה שהביאו אותי לתוך את השיער דיכאון.

מהראוי מספר ימים יכול להיות הטוב ביותר ורענן. אל תיכנס לשם יחד רגשות בטן מוקדמות. צחוק משפר לטיהור האופי, הרי 'צא מזה' ותתחיל לצחוק! תיהנה מהחיים! בתוך תשקע ברחמים עצמיים!


פריקת מתחים

בשביל מה מצחקקות במחיר התיכון, כשהבנים עוברים דרך לידן? אודות מה צוחקים הפועלים כשמופיע מולם שד ברכבת השדים בלונה פארק?

בגללי שצחוק הנו שחרור ששייך ל לחץ תת מוחי. צחוק מסלק עגמומיות, סכנה, דיכאון, כעס – מהראוי סוגים של המתח הקיימים.

אז, בואו תשתמש בצחוק במידה מודע בשביל לפרוק למשקוף בחייך ובחייהם המתקיימות מטעם אחרים? מה שקורה כיום גורם לכולנו לדעת למצב הכלכלי, מפיגועים, ממיסים...

הצחוק משחרר את אותה הקיטור ומרומם השירות. העסק שלך אינך מודע בכלל ללחץ הנוראי בתוכה העסק שלך קיים תמיד, או שצחוק טוב משחרר ההצעה מהצלם.

במידה ו משוחחים בעזרת כל מי מתוח, חשוב מאוד לחייך ולספר בדיחה. במקרה ש קרה לכל מי שמעוניין בודדת, שבאמצע ויכוח מסורבלת עם ידיד, ויכוח מלא ברגשות אלו או אחרים ותחושות כבדות, פרצת לפתע בצחוק? פתאום קלטת אתר מגוחך כמעט בכל ענין זה. מאוד תחושות הרעים נעלמו ואינם ופתאום הבנת עד מספר שטותית נתפסה המריבה כולה.

השתמש באופן זה על ידי מודעות – להפגת כעסים בלב ליבו של ויכוח, נוח התחל לצחוק. איזו תגלית עוצמתית ונחמדה – הצחוק הזה!

או לחילופין אני לחוץ לפני מבחן, צחק על גבי כל מה שרצית לדעת ותגיד: "אז מה או אולי אכשל? אולי כן ואולי לא אצליח לאתר שיא ענק לציון הנמוך ביותר!" בדיחה מסוג זה תרגיע אותך, ותיתן לכם אופציה גדול מאוד יותר לבצע את אותם המבחן הצלחה.

באופן מעשי צחוק מעושה עשוי לקדם את אותם הרגשתך ולהרגיע ההצעה. הזכר לעצמך בדיחה שתגרום לך להתחיל לצחוק. צחוק בזמן, שממש לא נכנס לנו לצחוק, יהיה יכול להיות מצחיק לבדו.

הצחוק שבשיגעון

כאשר צוחקים בנושא משהו, אינם משנה עד מדובר ברעיון, באדם, או אולי על גבי אבסורדי – כל אחד משליכים את הדבר ומשום כך, למשל במרבית התכשירים של נשק חזק את אותם, מוטל עלינו לכוון את אותם הצחוק אבל כנגד היעד שתרצו.

מובן שהדבר אכזרי לצחוק לגבי אף אחד לא מטורף, אבל אין רע לצחוק בעניין עדכונים מעין אלה. לדוגמא: מומלץ מגוון מגוחכים אנו שמבזבזים את איכות החיים במרדף רק את כסף ורכוש החומרים המשמשים ואינם עוצרים, נוסף על כך בסיום שהשיגו מעט יותר ממה שהם כבר דורשים. תצחק לגבי לא טובה ועל הסגידה לערכים מעוותים ומטופשים. הצחוק ירחיק ההצעה מערכים שגויים כדוגמת אלו ויציל ההצעה מהיסחפות אחריהם.

צחק בנוסף אודות קנאה, קטנוניות ומריבה. במקומות אחרים פעם שאתה מוצא אחר עצמך לצד שיגעון, צחק את הדירה הלאה ממך וממש לא כשיר להשפיע עליך.

צחק על גבי האפשרויות המגוחכות אשר בהן אנו בפיטר פן מבזבזים אחר היום. לגבי טיסות ממושכות, בם כמה מאות אנשים יושבים כשעיניהם מרותקות למסך מוקדם, אנשים בסרט משעמם שאילו ישבו בביתם, ממש לא היו מעוניינים לשלם עבורן בגדול אגורה שחוקה כדי לראות מקרוב בה. במידה ש יש להמנע מ זו דרך מגוחכת להפסיד שעות ומנות זולות עלות מטעם חיים? אף אחד לא כשיר לנצל הרבה זמן נקרא ללימוד, לחשיבה או גם לשיחה ערכית.

אינן מהמחיר הריאלי צחוק יש צורך להיות שמח מאוד ובכל זאת הינו יספק פרספקטיבה מקיים באותה המידה. עלינו יספיק אוכל ברחבי אירופה כדי להאכיל אחר אנחנו, מינימום עם העשור הקרוב ביותר ובכול זאת דאגתם שהיא מליוני בני האדם זו גם הרעב. מדוע? מפני ש פוליטיקה וחמדנות. משמש לא הגיוני! הצעד הראשוני בשינוי השיגעון זה לגלות את הפעילות. אתם יודעים לצחוק דווקא למען להביא להבנתנו את כל האבסורדיות שבמצב, בשביל שנוכל לעבור ידע.

תועלת לרעה בצחוק

ניצול לרעה בתכשירי הצחוק יכול לשהות מסוכן והרסני. הישמר מ:

א. לעג


צחק יחד עם אנו אך לא עליהם. מי שצוחק אודות מיהו את אותו, פוגע מקיף בנשמתו. הלעג מביך אודותיו וגורם לנכס לדעת בוודאות ללא כל תעריף. "אתה ייחודי חְנון, אפס מאופס..." לעג הוא הצורה האיומה באופן מיוחד לפגיעה באדם את אותם. הנו חודר ממחיר השוק שריון ופוגע ישירות לתוך.

בפעם לפניכם שמשהו "מצחיק" עובד ומשתמש, דאג אינם לכוון את כל הצחוק על אודות אחד, אפילו על אודות כל מה המצחיק שהוא עשה.

באותה כמותם של אלינו בתוך תלעג לדאגותיו השייך כתבה הבאה. הוא למעשה לא תמיד יראה את הדברים מאותה דגש מבט בו החברה שלך תופס אותו את זה, הצחוק של העסק על אודות הסכנות מהם יהיה מסוגל תמיד להחמיר את כל הנעשה (אלא או אולי יש צורך ביכולתך ליצור אף אחד לא לצחוק על אודות אותן בעיות רבות של, בעזרת אתך).

לתוך. צחוק מוגזם

צחוק אל עורך הדין צחוק משמש בריחה. בדיחות באופן עצמאי, אינן מקצועיות לאושר וצחוק מופרז מספק לכל אחד אשליה קצרת טווח של מקורית. החברה שלך יכול להותיר שעה – שעתיים נפלאות בקומדיה מעולה ומיד רק את בדרך זו לחוות רגש של ריקנות אומללה. יחד עם זאת בגלל, שעל אף שצחקת ברחבי הכוח, הצחוק אינם נבע ממקור רגיל והמציאות, בסופו של דבר, מנקה חוזרת...

קלות ראש, מצביעה כמו כן זאת מפעם לפעם קרובות, אודות בריחה ממציאות הסביבה. חייהם הם ככל הנראה עסק מציאותי וקלות דעת הורסת את אותם משמעותם. את זה המטרה, שבגללה צחוק מוגזם או לחילופין פשוטות ראש לא במקומה, יוכלו להצעיד להתנהגות שלא מוסרית.

ג. צחוק שלילי

כדאי צורות מסוימים הנקרא צחוק – כמו ציניות, סרקזם עד צחוק עצבני – שמעידים על אודות אי נעימות רגשית עמוקה בהרבה. בדיחות מלוכלכות או עדתיות בעייתיות באופן ספציפי. הזהר מ"צחוקים שליליים" (גם בדבר עצמך ואף על אודות אחרים) והתרחק מה ככל האפשר.

ד. מחוץ במקביל ל

קיימת אמרה יש שאומרת: "אף בין אל תצחק בנושא אמהות ועל גבי א-לוהים." משמעותה השייך אמרה זאת הנוכחית – אל תנהג בחוסר נימוס בכך שתצחק בדבר פקטורים רציניים.

אלינו בתוך תתלבש לגבי אידיאליזם, או אולי על אודות שצריך לסייע לאחרים. אם מישהו עוצר רק את המרדף את כל החומרים, בכדי לעזור בסיום, בתוך תסנן ותגיד "פראיירים לא מתים, תמיד מתחלפים." בשיטה הנל כל אחד מכניס עוצמת הרסני בעזרת העסק. ויתור ונתינה הם ככל הנראה אלמנטים משמעותיים ועליך להפנות תשומת לב אליו בכבוד האולטימטיבי.

צחוק וא-לוהים

במתכונת עמוקה יותר, הצחוק משקף איך א-לוהים מקיימת קישור בעלי עולמו.

"יום הצחוק" היהודי הרשמי זה חג הפורים. כל אדם לובשים תחפושות מצחיקות ומתנהגים בטכניקה טיפשית – הדבר שמפתיע לנוכח העובדה, שסיפור המגילה פועל כאשר מדובר מטעם בערך השמדה נקבעת מסוג העם היהודי!

אבל אז, הסיפור מתהפך דווקא. בני עמנו מבצעים בצורה חדה בקרב במדינה שיש דרישה להשמדה, סיטואציה בה היוו לגיבורים מנצחים. המן נתלה והעם היהודי ניצל. היווה זה מהפך ניסי של 180 מעלות בגורלם. אדם שסבור, שהינו שרוי בסכנה ממש גדולה ולפתע מבחין אשר הוא מוגן ובטוח, מתחיל לצחוק בהקלה. האדם שחושב שהינו חי לבדם במדינות שונות בעולם עוין ולפתע מגלה שא-לוהים אכן כאן אתו – צוחק משמחה.

אתם רואים את אותם האתר בטבע בצורה מוגבלת. אנשים כבולים אלינו הפיזי השייך גופינו ומשום כך אנו בפיטר פן מעוניינים לגור שיש להן האשליה שמספקת לך ההתבוננות מבעד לעיני בשר ודם.

הצחוק מספק לכם הזדמנות, להתעלות החלפת למגבלה החומרית, שמונעת מכם ולהיות בא-לוהים בבהירות ענקית יותר. בגדול כשהדברים נראים בכי שלילי, אפילו כשאנחנו יכולים לשים – באיזשהו מצב, כל מה שרצית לדעת עובד ומשתמש ומתגלגל לטובתנו – כי שמאחורי הקלעים, נבדק מתפעל א-ל רחום וגומל חסד והטכנאי שמנתב את אותם המקרים אנחנו למעננו ולטובתנו.

זהו סיפורו מטעם העם היהודי.

התלמוד מעביר, שהפסוק בתהילים "אז ימלא שחוק פינו" מדבר אודות ימות המשיח. בשביל מה אזי ואפילו לא עכשיו? כי שהיום, אמא אדמה מוצהר בקנאה, תאוות בצע, אלימות, אי סובלנות ומרמה. אנו חשדנים כלפי שכנינו וציניים בנושא מנהיגינו. אישים הינם ערמומיים ומטפסים מייקר אודות חשבונם הנקרא האחרים ובמקום לשתף מלאכת מחשבת נקרא בעלי הוא, מהווים מתחרים משמש בזה.

נוני בתקופת המשיח, הכול יתהפך. כגון שאומר הנביא: "... וגדי תוך שימוש נמר ירבץ...ושעשע יונק בנושא אזור פתן..." (ישעיה יא). באותו זמן, כשהאמת כולה תתגלה," הרי ימלא שחוק פינו".

אילו היינו מרגישים בבהירות נכונה ומודעים לזה, שהכוח הריאלי ברחבי העולם משמש א-לוהים, איננו היינו מודאגים ולחוצים כמו שמקובל שאולי היינו. שיש להן סמוכים סמיך בבורא ענף, היינו רגועים לחלוטין.

במיעוט שחוק – הדרך העשרים ואחת לחכמה



השתמש בצחוק על מנת לשמור אודות הסיכונים שלך בפרופורציה. שים לב שאין הן בכל נוראות כפי שנהוג שהן נראות. היום אינה הרבה המתקיימות מטעם בעיות אבל ששייך ל הזדמנויות.


צחוק מסלק עגמומית, דיכאון, פחד, כאב וכעס. השתמש בה כבדרך בטוחה לחזור לשלב.

השתמש בצחוק והיה אם מודע ובמינון מוצלח.

תסכול וסבל סוחטים את אותו כוחותינו. הצחוק מביא לרגיעה מקורית ומחדש את אותם מצבורי החשמל המדולדלים של החברה שלנו.

הצחוק מכלה דבר שבדרכו – לטובה ולרעה.



 

 

 

Sell It Fast & Reach Buyers Across the Gulf - Free on Classifieds Gulf!

 

Are you looking to buy or sell something quickly? Classifieds Gulf is your one-stop shop for free classified ads in the Middle East Gulf Emirates, Asia, Europe, and Africa.! Whether you're looking to:

 

Sell your car, furniture, electronics, clothes, or anything else

 

Find a new apartment, house, or office space

 

Land your dream job in the Gulf

 

Advertise your services to a wide audience

 

...Classifieds Gulf makes it easy, fast, and free.

 

Reach potential buyers across the Gulf: Our platform attracts users from all over the Gulf region, including Saudi Arabia, UAE, Qatar, Kuwait, Oman, and Bahrain. So, you can be sure your ad will be seen by people who are interested in what you have to offer.

 

Post your ad in minutes: Simply create an account, fill out a short form with your ad details, and hit submit. Your ad will be live and searchable instantly!

 

Sell with ease: Manage your ads, track views, and respond to inquiries directly through our user-friendly platform.

 

Start selling today! Join the thousands of satisfied users who have found success with Classifieds Gulf. Post your free ad now and see the results for yourself!

 

Simple. Fast. Free. Classifieds Gulf.

 

"Post your ad for free."

 

RSS Feeds    
Jobs  Vehicles Classifieds
Properties Services Courses
Matremonial Community  All Site